*001707514
*00520250613134039.0
*007cr
*007ta
*008150925s1996 no 000 u nob d
*00901101cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999704782164702201
*035 $a(NO-LaBS)15005675(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093558066
*035 $a(NO-TrBIB)970478216
*035 $a970478216-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aLippe, Berit von der$0(NO-TrBIB)90370161$_37054000
*24510$aVi kjøper oss til døde :$bom kvinnebilder i reklamen$cav: Berit von der Lippe
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1996
*300 $aS. 97-105
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 39/1996
*500 $aSærtrykk av: Kvinner i film, tv og reklame. Rapport fra et seminar 1992
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-01
*653 $areklame$akvinnesak$anmh$_99123900
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 39/1996$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100104013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999704782164702202$b2021-11-14T20:43:38Z$z999704782164702202
^