Markedsføring
Ulf af Trolle, Svein-Erik BlomTrolle, Ulf af
Bok Bokmål utgitt 1979
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001712985 *00520250613132633.0 *007cr *007ta *008140712s1979 no 000 u nob d *00900996cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8270421758 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)997560012694702201 *035 $a(NO-LaBS)13869855(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)143030949 *035 $a(NO-TrBIB)756001269 *035 $a756001269-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8$2UDC Medium edition *1001 $aTrolle, Ulf af$0(NO-TrBIB)90248086$_26199500 *24510$aMarkedsføring$cUlf af Trolle, Svein-Erik Blom *250 $aOmarbeidet utgave *260 $aBekkestua$bBedriftsøkonomisk Institutt$c1979 *300 $a488 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-07-12 *7001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *7102 $aBeriftsøkonomisk Institutt$0(NO-TrBIB)90807767$_99584500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014061108053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:997560012694702202$b2021-11-14T20:44:02Z$z997560012694702202 ^