Om simulering av merkevare-prosesser : konstruksjon og forsøk med et markedsøkonomisk laboratorium ved hjelp av datamaskiner
av Tore HolmeslandHolmesland, Tore B.
Bok Bokmål utgitt 1969
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001717698 *00520250613132018.0 *007ta *008150216s1969 no 000 u nob *00900839cam a22001937c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991334077804702201 *035 $a(NO-LaBS)13701053(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)133407780 *035 $a133407780-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aHolmesland, Tore B.$0(NO-TrBIB)90343537$_35560400 *24510$aOm simulering av merkevare-prosesser :$bkonstruksjon og forsøk med et markedsøkonomisk laboratorium ved hjelp av datamaskiner$cav Tore Holmesland *260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Foretaksøkonomisk institutt$c1969 *300 $a264 bl.$evedlegg *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-05-13 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016051308167$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991334077804702202$b2021-11-14T20:44:24Z$z991334077804702202 ^