Produksjonsledelse i grafiske bedrifter
Grafisk institutt, Den Grafiske HøjskoleBok
Bokmål utgitt 1990
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001725771 *00520250613133534.0 *007cr *007ta *008100915s1990 no 000 u nob *00900985cam a2200277 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999010320934702201 *035 $a(NO-LaBS)14409664(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101992815 *035 $a(NO-TrBIB)901032093 *035 $a901032093-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a655:658.5 *084 $aQc 8ag$2ubtkl/2 *24500$aProduksjonsledelse i grafiske bedrifter$cGrafisk institutt, Den Grafiske Højskole *250 $a3. utg. *260 $aOslo$bGrafisk institutt$c1990 *300 $a105 s.$bfig. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-15 *653 $astyring$aaviser$apressen$aøkonomi$_100699800 *7102 $aDen Grafiske Højskole$0(NO-TrBIB)90393571$_100699900 *7102 $aGrafisk institutt$0(NO-TrBIB)90369274$_40618800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007082304010$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999010320934702202$b2021-11-14T20:44:58Z$z999010320934702202 ^