*001738464
*00520230331133144.0
*007cr
*007ta
*008150925s1995 no# 000 0 eng
*00901201cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999516511964702201
*035 $a(NO-LaBS)13998226(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093235585
*035 $a(NO-TrBIB)951651196
*035 $a951651196-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aSandvik, Kåre$d1967$0(NO-TrBIB)4033604$_52473100
*24510$aRoutes to customer satisfaction and loyalty :$ban examination of the moderating effect of customer experience$cby Kåre Sandvik & Frank Lindberg
*260 $aBodø$bSiviløkonomutdanningen i Bodø, Høgskolen i Bodø$c[1995]
*300 $a15, 6 s.
*4901 $aWorking paper / Siviløkonomutdanningen i Bodø$vno. 2078/95
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-06
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aLindberg, Frank$0(NO-TrBIB)90585597$_25034400
*830 0$aWorking paper (Siviløkonomutdanningen i Bodø : trykt utg.)$x0803-9712$vno. 2078/95$w998903529174702201$_16654800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080601012$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999516511964702202$b2021-11-14T20:45:52Z$z999516511964702202
^