*001747086
*00520250613133723.0
*007cr
*007ta
*008130626s1990 no 000 u nob
*00901497cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999011678004702201
*035 $a(NO-LaBS)14223562(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)10089173x
*035 $a(NO-TrBIB)901167800
*035 $a901167800-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a371.214
*084 $aPd 34(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aBirkemo, Asbjørn$d1945-$0(NO-TrBIB)90135189$_14867700
*24510$aLæreplaner som styringsinstrument :$ben undersøkelse i den videregående skole$cAsbjørn Birkemo
*260 $aOslo$c1990
*300 $a44 s.
*4901 $aRapport / Forsknings- og studiegruppen for læreplanteori og fagdidaktikk, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v2
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v1990:6
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-05
*653 $alæreplaner$avideregående$askole$askoler$aflere$askoletrinn$apedagogikk$alæreplanarbeid$afagplaner$astyring$anorge$_102531100
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Forsknings- og studiegruppen for læreplanteori og fagdidaktikk : trykt utg.)$v2$w999104372974702201$_45501400
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v1990:6$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010030504027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999011678004702202$b2021-11-14T20:46:29Z$z999011678004702202
^