*001750509
*00520250613133345.0
*007cr
*007ta
*008151023s1989 no 000 0 nob
*00901312cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8273781682
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999000028244702201
*035 $a(NO-LaBS)13864938(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102682380
*035 $a(NO-TrBIB)900002824
*035 $a900002824-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aRøtnes, Klausine$0(NO-TrBIB)90265875$_26081100
*24510$aMetode som erkjennelsens vei :$ben problematisering av metodebegrepet sett ut fra et barnehagepedagogisk perspektiv$cKlausine Røtnes
*260 $aOslo$bBarnevernsakademiet$c[1989]
*300 $a108 s.
*4901 $aBarnevernsakademiets skriftserie$v3/89
*500 $aHovedoppgave i barnehagepedagogikk - Barnevernsakademiet i Oslo, 1989
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-09-07
*653 $abarnehager$ametodikk$adidaktikk$aundervisning$ametoder$aførskoler$apedagogikk$aførskolepedagogikk$apraksis$apedagogisk$aforskning$aundervisningslære$aforsking$_102837000
*830 0$aBarnevernsakademiets skriftserie (trykt utg.)$x0800-6229$v3/89$w998520032344702201$_30288700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007090704008$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999000028244702202$b2021-11-14T20:46:43Z$z999000028244702202
^