Kjeder og kjøpesentra
av Sten Bråthen, Ole Petter HolenInngår i serie: Forskningsrapport / Norsk institutt for markedsforskning (4-91)
Bråthen, Sten Bok Bokmål utgitt 1991
Bråthen, Sten Bok Bokmål utgitt 1991
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001751802 *00520250613133843.0 *007ta *008140624s1991 no 000 u nob d *00901227cam a2200301 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999112552904702201 *035 $a(NO-LaBS)14401716(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)91125529x *035 $a91125529x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a339.378.4 *080 $a658.87 *080 $a658.871 *1001 $aBråthen, Sten$0(NO-TrBIB)90372928$_102947800 *24510$aKjeder og kjøpesentra$cav Sten Bråthen, Ole Petter Holen *260 $aSandvika$bNiM$c1991 *300 $a1 b. (flere pag.)$bill. *4901 $aForskningsrapport / Norsk institutt for markedsforskning$v4-91 *500 $aOmarbeidet utgave av forfatternes diplomoppgave *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-09-16 *588 $aKatalogisert etter omslaget *653 $adetaljhandel$akjøpesenter$abutikkjeder$abutikk-kjeder$akjøpesentra$_102947900 *7001 $aHolen, Ole Petter$0(NO-TrBIB)90372929$_102948000 *830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v4-91$w999109456164702201$_14974500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016091608185$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999112552904702202$b2021-11-14T20:46:47Z$z999112552904702202 ^