*001754153
*00520240101044223.0
*007ta
*008150901s2002 no 000 u nob
*00901954cam a2200385 c 4500
*019 $bl
*020 $a8273890481$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990229836354702201
*035 $a(NO-LaBS)11626990(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)022983635
*035 $a022983635-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a371.26
*080 $a371.263
*08274$a807.6$25/nor
*0837 $a378.17$25/nor
*1001 $aMartens, Guri$0(NO-TrBIB)90402134$_30867400
*24510$aMappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? :$bdrøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø$cGuri Martens
*260 $aTromsø$bEureka$c2002
*300 $a75 s.
*4901 $aEureka$v7/2002
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-07-13
*653 $amappevurdering$anorsk$alærerutdanning$askrivemapper$avurdering$aevaluering$anorskfaget$_103155200
*830 0$aEureka (Tromsø : trykt utg.)$x1502-8933$v7/2002$w990117965884702201$_17771600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016071308171$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8273890481
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788273890481
*85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8273890481
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/1/8/9788273890481.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/8/8273890481.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/8/9788273890481.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/1/8/9788273890481.jpg$qimage/jpeg
*901 $a80
*961 $a215$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990229836354702202$b2021-11-14T20:47:12Z$z990229836354702202
^