*001762182
*00520250613140843.0
*007ta
*008110826s1996 no 000 u nob
*00901167cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999618155314702201
*035 $a(NO-LaBS)14341377(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)961815531
*035 $a961815531-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aRapport fra kvalitativt forstudie: "Utvikling av nasjonale mål for måling av tilfredshet og lojalitet i relasjoner på bedriftsmarkedet"$cav Harald Biong, Lene Lostad, Kenneth Wathne
*260 $aSandvika$bNorsk institutt for markedsforskning$c1996
*300 $a46 bl.$bfig.
*4901 $aNiM rapport$v22-96
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-10-26
*653 $amarkedsforskning$akundepsykologi$_103836400
*7001 $aLostad, Lene$0(NO-TrBIB)90793501$_103836500
*7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v22-96$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017102608085$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999618155314702202$b2021-11-14T20:47:47Z$z999618155314702202
^