*001771799
*00520250613115859.0
*007ta
*008110707s2004 no 000 u nob
*00901324cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8278601208$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990415952204702201
*035 $a(NO-LaBS)15150298(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)04159522x
*035 $a04159522x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aBjørnsrud, Halvor$d1950-$0(NO-TrBIB)90655226$_27016800
*24510$aKvalitetsutvalgets NOU 2003: 16 I første rekke, med fokus på inkluderende skole, drøftet i forhold til didaktisk relasjonstenkning$cHalvor Bjørnsrud
*260 $aTønsberg$bHøgskolen i Vestfold$c2004
*300 $a19 bl.
*4901 $aRapport / Høgskolen i Vestfold$v5/2004
*500 $a"Selvvalgt prøveforelesning til dr.polit.-graden torsdag 12. februar 2004"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-06
*653 $ainkludering$agrunnskolen$atilpasset$aopplæring$_104654400
*7760 $tKvalitetsutvalgets NOU 2003: 16 I første rekke, med fokus på inkluderende skole, drøftet i forhold til didaktisk relasjonstenkning$w990502570484702201
*830 0$aRapport (Høgskolen i Vestfold : trykt utg.)$x0807-0806$v5/2004$w999608075354702201$_14493700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012041705005$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990415952204702202$b2021-11-14T20:48:35Z$z990415952204702202
^