Markedsføring : prinsipper, analyser, planlegging
Ulf af Trolle og Svein-Erik BlomTrolle, Ulf af · Bok · Bokmål · utgitt cop. 1984
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001774399 *00520231222070647.0 *007cr *007ta *008141202s1984 no# 000 0 nob d *00901714cam a2200409 c 4500 *019 $bl *020 $a8200069915$qh.$cNkr 230.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998530247234702201 *035 $a(NO-LaBS)3440603(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)132393018 *035 $a(NO-TrBIB)853024723 *035 $a853024723-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a339.138 *080 $a658.8 *080 $a658.8$2UDC Medium edition *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aTrolle, Ulf af$0(NO-TrBIB)90248086$4aut$_26199500 *24510$aMarkedsføring :$bprinsipper, analyser, planlegging$cUlf af Trolle og Svein-Erik Blom *250 $a3. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 1984 *300 $a459 s.$bill. *500 $a1. norske utg. Bekkestua : Bedriftsøkonomisk institutt, 1973 *500 $aOmarbeidet utgave av den svenske originalutgaven i 2 bind med tittel: Distributionsekonomi *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1984; 5. oppl. 1990 (Nkr 330.00) *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-07-26 *653 $amarkedsføring$amarkdsundersøkelser$aprognoser$areklame$apris$asalg$adistribusjon$_104878200 *7001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$4aut$4ill$_13905700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013061905120$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200069915 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200069911 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *961 $a210$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:998530247234702202$b2021-11-14T20:48:52Z$z998530247234702202 ^