Knowledge, internationalization of the firm, and inward-outward connections
Tore Karlsen ... [et al.]Inngår i serie: Særtrykk / Handelshøyskolen BI (no. 24/2003)
Bok Engelsk utgitt [2003]
Bok Engelsk utgitt [2003]
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001795946 *00520250613115311.0 *007ta *008140307s2003 no 000 u eng d *00900895cam a2200217 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990315059294702201 *035 $a(NO-LaBS)14197737(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)031505929 *035 $a031505929-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *24500$aKnowledge, internationalization of the firm, and inward-outward connections$cTore Karlsen ... [et al.] *260 $aSandvika$bNorwegian School of Management, Department of Economics$c[2003] *300 $aS. [385]-396 s.$bfig. *4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vno. 24/2003 *500 $aSærtrykk av: Industrial marketing management 32(2003) *653 $ainternasjonalisering$aMoelven$aIndustrier$aRussland$_106667700 *7001 $aKarlsen, Tore$0(NO-TrBIB)90280912$_106667800 *830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vno. 24/2003$w999417540904702201$_13785300 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990315059294702202$b2021-11-14T20:50:41Z$z990315059294702202 ^