*001797734
*00520231129051109.0
*007cr
*007ta
*008150507s1988 no# 000 0 nob d
*00901717cam a2200409 c 4500
*015 $a8800679$2nbf
*019 $bl
*020 $a8200181324$qh.$cNkr 110.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998820952184702201
*035 $a(FHS-KS)12938
*035 $a(NO-LaBS)4312805(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102378363
*035 $a(NO-TrBIB)882095218
*035 $a882095218-47bibsys_network
*035 $a882095218-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a372.8
*080 $a372.85
*080 $a50
*08274$a507$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 54$2ubtkl/2
*1001 $aRingnes, Vivi$d1936-$0(NO-TrBIB)90196569$_11295600
*24510$aElevene og naturfagene i den videregående skolen$cVivi Ringnes
*260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1988
*300 $a118 s.$bill.$c24 cm
*4901 $aRapport fra SISS-prosjektet: The Second International Science Study$v4
*500 $aOver tittelen: Naturfag og norsk skole.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-10-29
*653 $akjønnsforskjeller$alinjefag$astudievalg$avideregående$askole$anaturfag$autdanning$anaturfagundervisning$aelevvurdering$amotivasjon$askoler$aundervisning$apedagogisk$apsykologi$_106820400
*830 0$aRapport (Second International Science Study (prosjekt) : trykt utg.)$v4$w998620853494702201$_31170500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008070201031$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200181324
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200181323
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a215$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998820952184702202$b2021-11-14T20:50:47Z$z998820952184702202
^