*001797999
*00520231215064949.0
*007cr
*007ta
*008150612s1999 xx# 000 u nob d
*00901742cam a2200373 c 4500
*019 $bl
*020 $a8251915082$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999902882344702201
*035 $a(NO-LaBS)2313048(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102003130
*035 $a(NO-TrBIB)990288234
*035 $a990288234-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a371.311.4
*080 $a371.314.6
*080 $a65.012.2
*084 $aPd 12$2ubtkl/2
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aPostholm, May Britt$d1959-$0(NO-TrBIB)99015224$_11658200
*24510$a"Det her er vanskelig, altså" :$ben kasusstudie av prosjektarbeid$cMay Britt Postholm, Marianne Wold Granum, Sigrun Gudmundsdottir
*260 $aTrondheim$bTapir$c1999
*300 $aIV, 158 s.$bfig.
*4901 $aSkriftserien klasseromsforskning$vnr 5
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-16
*653 $agruppearbeid$aprosjektarbeid$asamarbeid$akulturhistorisk$apsykologi$averksemdsteori$aelever$aprosjektundervisning$aundervisningsmetoder$aveiledning$aundervisning$apeosjektarbeid$aelevsamarbeid$alæring$aprosjektarbeidm$agrunnskole$_106842300
*7000 $aSigrun Gudmundsdottir$0(NO-TrBIB)90405227$_52374400
*7001 $aGranum, Marianne Wold$0(NO-TrBIB)99019638$_106842400
*830 0$aSkriftserien klasseromsforskning (trykt utg.)$x0807-0083$vnr 5$w999606134984702201$_15720000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010081703022$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251915082
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788251915083
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999902882344702202$b2021-11-14T20:50:48Z$z999902882344702202
^