Markedsanalyse : studieguide
Pål Aakre og Håvard HansenAakre, Pål
Bok Bokmål utgitt c1999
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001818145 *00520250613142014.0 *007cr *007ta *008150225s1999 no 000 u nob d *00900917cam a2200253 c 4500 *019 $bl *020 $a8270423955$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999913106674702201 *035 $a(NO-LaBS)15114295(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101053355 *035 $a(NO-TrBIB)991310667 *035 $a991310667-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aAakre, Pål$0(NO-TrBIB)90272640$_14305800 *24510$aMarkedsanalyse :$bstudieguide$cPål Aakre og Håvard Hansen *260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI, Fjernundervisningen$cc1999 *300 $a147 s.$bill. *500 $aOver tittelen: MRK 9860 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-04 *7001 $aHansen, Håvard$0(NO-TrBIB)97036364$_32159800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008082604091$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999913106674702202$b2021-11-14T20:52:02Z$z999913106674702202 ^