Reklam som vetenskap
Claude HopkinsHopkins, Claude
Bok Svensk utgitt 1970
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001820818 *00520250613153103.0 *007ta *008130731s1970 sw 000 u swe d *00900559cam a22002057c 4500 *019 $bl *020 $qh *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999501125854702201 *035 $a(NO-LaBS)14133271(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)950112585 *035 $a950112585-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aHopkins, Claude$d1866-1932$0(NO-TrBIB)90366456$_67093200 *24010$aScientific advertising$lSvensk$_108728400 *24510$aReklam som vetenskap$cClaude Hopkins *260 $aStockholm$bBonniers$c1970 *300 $a92 s. *653 $areklame$_14287800 *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999501125854702202$b2021-11-14T20:52:12Z$z999501125854702202 ^