*001824639
*00520250613141600.0
*007cr
*007ta
*008111103s1998 no 000 0 eng d
*00901074cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999823768634702201
*035 $a(NO-LaBS)15162912(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093006470
*035 $a(NO-TrBIB)982376863
*035 $a982376863-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aFallan, Lars$d1947-2019$0(NO-TrBIB)90052660$_11784000
*24510$aPerceptions of self and others in business networks :$buse of second-hand knowledge in tax planning$cav Lars Fallan og Arnulf Hauan
*260 $aTrondheim$bTrondheim økonomiske høgskole$c1998
*300 $a18 s.
*4901 $aTØH-serien$v1998:11
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-03
*653 $askatter$ateorier$_109046200
*7001 $aHauan, Arnulf$0(NO-TrBIB)90107588$_16654700
*830 0$aTØH-serien (trykt utg.)$x0802-7226$v1998:11$w999001172064702201$_15289400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080301122$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999823768634702202$b2021-11-14T20:52:29Z$z999823768634702202
^