Lærersamarbeid : fremmende eller hemmende for læreres undervisningspraksis?
Unni JohnsenInngår i serie: HiO-rapport (2008 nr 12)
Johnsen, Unni Bok Bokmål utgitt 2008
Johnsen, Unni Bok Bokmål utgitt 2008
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001838616 *00520250613123215.0 *007cr *007ta *008150630s2008 no 000 u nob d *00901194cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a9788257946371$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990823864634702201 *035 $a(NO-LaBS)13694302(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)082386463 *035 $a(NO-TrBIB)151301247 *035 $a082386463-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aJohnsen, Unni$d1942-2001$0(NO-TrBIB)33357$_372621700 *24510$aLærersamarbeid :$bfremmende eller hemmende for læreres undervisningspraksis?$cUnni Johnsen *260 $aOslo$bHøgskolen i Oslo. Avd. for lærerutdanning og internasjonale studier$c2008 *300 $a120 s. *4901 $aHiO-rapport$v2008 nr 12 *500 $aMasteroppgave i grunnskoledidaktikk med fordyping i grunnskolepedagogikk - Høgskolen i Oslo, 2007 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-06-22 *653 $alærere$aundervisning$asamarbeid$_110217800 *830 0$aHiO-rapport (trykt utg.)$x0807-1039$v2008 nr 12$w999608089904702201$_12276300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015062208101$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *917 $ah *999 $aoai:nb.bibsys.no:990823864634702202$b2021-11-14T20:53:25Z$z990823864634702202 ^