*001843050
*00520250613114556.0
*007cr
*007ta
*008130827s2002 no 000 u nob d
*00901367cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a8277321228$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990207209394702201
*035 $a(NO-LaBS)14028708(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)020720939
*035 $a(NO-TrBIB)112230725
*035 $a020720939-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a338.48(481.6)
*080 $a380.8(481.6)
*1001 $aWollan, Gjermund$d1954-$0(NO-TrBIB)90126851$_31930200
*24514$aDen moderne turismens næringsmessige konsekvenser :$bdrøftinger av turistkonsum, merkevarebygging og nettverksbygging i lys av empiri fra Trøndelag$cGjermund Wollan
*260 $aSteinkjer$bNord-Trøndelagsforskning$c2002
*300 $aXI, 76 s.$bill.
*4901 $aNTF-rapport$v2002:1
*500 $aProsjektnavn: Merkevarebygging, turisme - Trøndelag
*500 $aProsjektnr. : 1461
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-30
*653 $aturisme$areiselivsnæring$atrøndelag$areiseliv$amerkevarebygging$_110578400
*7102 $aMerkevarebygging, turisme - Trøndelag$0(NO-TrBIB)3068746$_97165000
*830 0$aNTF-rapport (trykt utg.)$x0802-9393$v2002:1$w998900447754702201$_13648500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011033006013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990207209394702202$b2021-11-14T20:53:39Z$z990207209394702202
^