Bedriftsprofilering : en drivkraft for suksess
Claus Sonberg og Einar SaastadInngår i serie: Praktisk markedsføring (31988nr 3)
Sonberg, Claus Bok Bokmål utgitt c1988
Sonberg, Claus Bok Bokmål utgitt c1988
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001848791 *00520230312121218.0 *007cr *007ta *008140219s1988 no# 000 0 nob d *00901149cam a2200325 c 4500 *015 $a8800638$2nbf *019 $bl *020 $qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998860122014702201 *035 $a(NO-LaBS)15124118(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)132500892 *035 $a(NO-TrBIB)886012201 *035 $a886012201-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *1001 $aSonberg, Claus$0(NO-TrBIB)90290627$_86133400 *24510$aBedriftsprofilering :$ben drivkraft for suksess$cClaus Sonberg og Einar Saastad *260 $aOslo$cc1988 *300 $a39 s.$bfig.$c24 cm *4901 $aPraktisk markedsføring$v3(1988)nr 3 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-08-09 *653 $amarkedsføring$areklame$_18174600 *7001 $aSaastad, Einar$0(NO-TrBIB)90290626$_111027600 *830 0$aPraktisk markedsføring (trykt utg.)$x0801-3411$v3(1988)nr 3$w998660317584702201$_28970200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013071608192$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998860122014702202$b2021-11-14T20:54:00Z$z998860122014702202 ^