*001849958
*00520250613141344.0
*007cr
*007ta
*008090823s1998 no 000 0 nob d
*00901114cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*020 $a8274560973$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999811816864702201
*035 $a(NO-LaBS)14035960(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092979270
*035 $a(NO-TrBIB)981181686
*035 $a981181686-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aNess, Harald$0(NO-TrBIB)98014935$_33186200
*24510$aHoshin Kanri :$bfra "junk" via statistisk kvalitetskontroll og TQM, til planlagt og implementert endring : japansk kultur og ledelsesfilosofi i møte med norske turister$cHarald Ness
*260 $aSteinkjer$bHøgskolen i Nord-Trøndelag$c1998
*300 $a20 bl.$bfig.
*4901 $aArbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag$vnr 45
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-28
*830 0$aArbeidsnotat (Høgskolen i Nord-Trøndelag : trykt utg.)$x0808-1468$vnr 45$w999507194984702201$_11631200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072801059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999811816864702202$b2021-11-14T20:54:06Z$z999811816864702202
^