*001859177
*00520230309140139.0
*007ta
*008130620s2012 no# 000 0 nob
*00902108cam a2200385 c 4500
*015 $a1305124$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788247139349$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991236561924702201
*035 $a(NO-LaBS)15096534(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123656192
*035 $a123656192-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a372.12$qNoBeU$223
*08274$a371$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aEmstad, Anne Berit$d1966-$0(NO-TrBIB)8032255$_27081500
*24510$aRektors engasjement i arbeidet med oppfølging av skolevurdering :$ben kvalitativ kasusstudie av hvordan seks norske barneskoler har brukt skolevurdering i sitt arbeid med forbedring av skolen som læringsarena$cAnne Berit Emstad
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning$c2012
*300 $a1 b. (flere pag.)$bfig.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2012:308
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim 2012
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2021-02-05
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$aprogram$alærerutdanning$arektor$askoleledelse$avurdering$askolevurdering$agrunnskole$askoleutviklingledelse$aevaluering$_111896700
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bProgram for lærerutdanning$0(NO-TrBIB)98026399$4dgg$_31866600
*7760 $tRektors engasjement i arbeidet med oppfølging av skolevurdering : en kvalitativ kasusstudie av hvordan seks norske barneskoler har brukt skolevurdering i sitt arbeid med forbedring av skolen som læringsarena$z9788247139356$w991302862654702201
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2012:308$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2021010407599$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991236561924702202$b2021-11-14T20:54:44Z$z991236561924702202
^