Betaling for hylleplass : virkninger for konkurransen i dagligvaremarkedet i Norge : foreløpig rapport
Inngår i serie: Konkurransetilsynets skriftserie (2/2005)
Bok Bokmål utgitt [2005]
Bok Bokmål utgitt [2005]
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001863027 *00520250613113509.0 *007ta *008130709s2005 no 000 u nob *00900993cam a2200217 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990513588084702201 *035 $a(NO-LaBS)13902694(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)051358808 *035 $a051358808-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *24500$aBetaling for hylleplass :$bvirkninger for konkurransen i dagligvaremarkedet i Norge : foreløpig rapport *260 $aOslo$bKonkurransetilsynet$c[2005] *300 $a90 s. *4901 $aKonkurransetilsynets skriftserie$v2/2005 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-10 *7760 $tBetaling for hylleplass : virkninger for konkurransen i dagligvaremarkedet i Norge : foreløpig rapport$w991007101744702201 *830 0$aSkrifter fra Konkurransetilsynet (trykt utg.)$x1502-6868$v2/2005$w990107401984702201$_20098200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011061008099$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990513588084702202$b2021-11-14T20:54:54Z$z990513588084702202 ^