Markedføring : Mål-midler-metoder
Holbæk-Hanssen, Leif
Bok Bokmål utgitt 1963
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001865266 *00520250613135542.0 *007cr *007ta *008110604s1963 no 000 u nob d *00900720cam a22002177c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999428505564702201 *035 $a(NO-LaBS)13470282(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)112784909 *035 $a(NO-TrBIB)942850556 *035 $a942850556-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aHolbæk-Hanssen, Leif$_112394200 *24510$aMarkedføring :$bMål-midler-metoder *260 $aOslo$bTanum$c1963 *300 $a181 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-04 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011052608144$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999428505564702202$b2021-11-14T20:55:07Z$z999428505564702202 ^