*00187261
*00520250613141730.0
*007cr
*007ta
*008150925s1999 no 000 0 eng d
*00901149cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999905076454702201
*035 $a(NO-LaBS)14976610(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093414390
*035 $a(NO-TrBIB)990507645
*035 $a990507645-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300
*24514$aThe effect of corporate image in the formation of customer loyalty$cTor Wallin Andreassen and Bodil Lindestad
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Management BI$c[1999]
*300 $aS. [82]-92$bfig.
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vno 8/1999
*500 $aSærtrykk av: Journal of service research, 1(1998) nr 1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-07
*7001 $aLindestad, Bodil$0(NO-TrBIB)90944411$_28323400
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vno 8/1999$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009090701028$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999905076454702202$b2021-11-14T19:47:19Z$z999905076454702202
^