*001883777
*00520250613134117.0
*007cr
*007ta
*008121111s1996 no 000 u nob
*00901107cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999708223324702201
*035 $a(NO-LaBS)14050757(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123539358
*035 $a(NO-TrBIB)970822332
*035 $a970822332-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aIndrebø, Astri Müller$0(NO-TrBIB)90157213$_85243900
*24510$aSkoleleder: drivkraft eller bremsekloss?$cAstri Müller Indrebø
*260 $aLillehammer$bHøgskolen i Lillehammer$c[1996]
*300 $aS. 101-128
*4901 $aSærtrykk / Høgskolen i Lillehammer$vnr 8/1996
*500 $aSærtrykk fra: Skolebasert vurdering / Trond Ålvik (red.). [Oslo] : ad Notam Gyldendal, 1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-16
*588 $aKatalogisert etter omslag
*830 0$aSærtrykk (Høgskolen i Lillehammer)$vnr 8/1996$w999606843364702201$_50393900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012101609053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999708223324702202$b2021-11-14T20:56:31Z$z999708223324702202
^