*001886329
*00520250613133342.0
*007cr
*007ta
*008150904s1972 no 000 u nob d
*00901246cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a8200022374
*035 $a(Arbark)80640
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998902592164702201
*035 $a(NO-LaBS)1212853(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)111211832
*035 $a(NO-TrBIB)890259216
*035 $a890259216-47bibsys_network
*035 $a890259216-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a3(04)
*080 $a3(481)
*080 $a372.83
*080 $a372.8:3
*084 $aL 1509$qNoOU$2utklklass
*084 $aPd 50$2ubtkl/2
*24500$aSamfunnsfag og påvirkning :$bsju innlegg om samfunnsfagenes plass i norsk skole og om lærebøkenes ideologiske og politiske innhold$credigert av Theo Koritzinsky
*260 $aOslo$bUniversitetetsforlaget$c1972
*300 $a131 s.
*4900 $aScandinavian university books
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-01-22
*650 7$aSamfunnsvitenskap$zNorge$2tekord$vEssays$_191686300
*653 $asamfunnsfag$aundervisning$_114073100
*7001 $aKoritzinsky, Theo$d1941-$0(NO-TrBIB)90124951$_27432500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007071701124$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998902592164702202$b2021-11-14T20:56:42Z$z998902592164702202
^