*001898958
*00520250613114157.0
*007cr
*007ta
*008140307s2001 no 000 u eng d
*00901241cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990108879114702201
*035 $a(NO-LaBS)14660012(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)010887911
*035 $a(NO-TrBIB)100484298
*035 $a010887911-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*24510$aChoice of supplier in embedded markets :$brelationship and marketing program effects$cKenneth H. Wathne, Harald Biong and Jan B. Heide
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c[2001]
*300 $aS. 54-66
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 08/2001
*500 $aSærtrykk av: Journal of Marketing, 65(2001)
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-18
*653 $amarkedsforskning$akundebehandling$astrategi$_115113400
*7001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*7001 $aHeide, Jan B.$0(NO-TrBIB)71413$_76372200
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 08/2001$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021804020$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990108879114702202$b2021-11-14T20:57:50Z$z990108879114702202
^