*001908818
*00520250613122504.0
*007ta
*008080616s2007 no 000 u eng d
*00901379cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990805732824702201
*035 $a(NO-LaBS)13681914(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)080573282
*035 $a080573282-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aLund, Arne-Christian$d1971-$0(NO-TrBIB)97012489$_63066300
*24510$aProduct development in IT and telecommunications :$binformation acquisition strategies$cby Arne-Christian Lund, Jøril Mæland
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Institutt for samfunnsøkonomi$c2007
*300 $a16, VIII s.$bfig.
*4901 $aSNF working paper$vno. 28/07
*500 $aSNF project no. : 7310
*500 $aSNF prosjekt: Verdsetting med realopsjonsmodeller: IKT-virksomhet
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-05-31
*7001 $aMæland, Jøril$0(NO-TrBIB)90552941$_21426100
*7102 $aVerdsetting med realopsjonsmodeller: IKT-virksomhet (prosjekt)$0(NO-TrBIB)8025141$_115945100
*7760 $tProduct development in IT and telecommunications : information acquisition strategies$w990824103484702201
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vno. 28/07$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016053108209$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990805732824702202$b2021-11-14T20:58:43Z$z990805732824702202
^