Markedsanalyse : studiehefte. Studieenhet 1.
Hanssen-Bauer, Harald
Bok Bokmål utgitt 1991
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001911993 *00520250613133618.0 *007cr *007ta *008100309s1991 no 000 u nob *00901012cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999103326814702201 *035 $a(NO-LaBS)13569747(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093357567 *035 $a(NO-TrBIB)910332681 *035 $a910332681-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aNb 27$2ubtkl/2 *1001 $aHanssen-Bauer, Harald$d1929-$0(NO-TrBIB)90124058$_85604200 *2451 $aMarkedsanalyse$bstudiehefte$nStudieenhet 1 *260 $a[Oslo]$bNKS høgskole$c1991 *300 $a46 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-25 *653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000 *7102 $aNKS høgskole$0(NO-TrBIB)90294335$_24833200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009082100033$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999103326814702202$b2021-11-14T20:59:03Z$z999103326814702202 ^