Intern marknadsföring
Johan Arndt, Alfred Friman (red.)Bok
Svensk utgitt 1983
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001919841 *00520150612220851.0 *007ta *008150612s1983 sw 000 u swe d *00900831cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a9138610973$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999012413004702201 *035 $a(NO-LaBS)13958565(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)90124130x *035 $a90124130x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cse *080 $a658.3 *080 $a658.3:658.8 *080 $a658.8 *080 $a658.8:658.3 *080 $a659.2 *080 $a659.4 *24500$aIntern marknadsföring$cJohan Arndt, Alfred Friman (red.) *260 $aMalmø$bLiber$c1983 *300 $a267 s. *653 $aorganisasjonsteori$amarkedsføring$arekruttering$aintern$ainformasjon$akommunikasjon$abedriftsledelse$apersonalledelse$_117120100 *7001 $aArndt, Johan$d1937-1986$0(NO-TrBIB)1027609$_26779300 *7001 $aFriman, Alfred$d1937-$0(NO-TrBIB)90055299$_33778200 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999012413004702202$b2021-11-14T20:59:51Z$z999012413004702202 ^