*001978623
*00520190522103953.0
*007ta
*008160301s2018 no d e m 00 0 nob
*00901656nam a2200337 c 4500
*019 $bl
*020 $a978-82-326-3286-2$qheftet
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920616070202201
*035 $a(NO-LaBS)14589287(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*0410 $anob$beng
*08204$a370.1$223/nor$qNO-OsNB
*0830 $a372.9481$223
*1001 $aHaslund, Irene$d1969-$0(NO-TrBIB)97024069$4aut$_79424900
*24510$aNye begynnelser i pedagogikken :$bHannah Arendt, utdanning og kunnskapssyn i vår tid$cIrene Haslund
*264 1$aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for pedagogikk og livslang læring$c2018
*300 $ax, 403 sider$bdiagrammer$c25 cm
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aDoctoral theses at NTNU$v2018:248$x1503-8181
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2018
*546 $aSammendrag på engelsk
*60017$aArendt, Hannah$d1906-1975$0(NO-TrBIB)90075069$2bare$_11944800
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$apedagogikk$_75495000
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$0(NO-TrBIB)90866400$4pbl$_10132100
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bInstitutt for pedagogikk og livslang læring$0(NO-TrBIB)1465453925428$_204429100
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2018:248$w990402410684702201$_10123500
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919954696302202$b2021-12-01T03:23:30Z$z999919954696302202
^