*00197889
*00520230612124145.0
*007ta
*008150506s2012 no# 000 0 nob
*00902103cam a2200433 c 4500
*015 $a1220351$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788247133644$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991203475474702201
*035 $a(FHS-SK)120347547
*035 $a(NO-LaBS)13802425(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)120347547
*035 $a120347547-47bibsys_network
*035 $a120347547-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a153.15$qNoOU$223
*08204$a370.1522$qNoBeU$223
*08204$a371.334$222
*08204$a371.33467$223
*08274$a371.334$qNO-OsNB$25/nor
*0830 $a370.1522$223
*1001 $aTorgersen, Glenn-Egil$d1963-$0(NO-TrBIB)90634939$_12403100
*24510$aMultimedielæring :$blæringsutbytte fra multimedia vs. analog tekst og betydningen av individuelle forskjeller i kortidsminnekapasitet$cGlenn-Egil Torgersen
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt$c2012
*300 $a176 s.$bfig.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2012:48
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2012
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-11-12
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$apsykologi$alæringsutbytte$alæring$amultimedia$akortidsminne$atekst$alyd$abilde$ahukommelse$adoktoravhandlingar$aphd$amedia$akorttidsminnekapasitet$akapasitet$aktm-kapasitet$aanimasjon$amultimedialæring$aundervisningsmetodikk$ametoderundervisning$astudenter$abachelor$_29906500
*655 7$aDoktoravhandlinger$0(uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61$2ntsf$_202811400
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bPsykologisk institutt$0(NO-TrBIB)99000739$4dgg$_15965300
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2012:48$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018111205039$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991203475474702202$b2021-11-14T19:48:14Z$z991203475474702202
^