Markedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver
Halvor GaarderGaarder, Halvor
Bok Bokmål utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001980759 *00520250613135909.0 *007cr *007ta *008110826s1995 no 000 u nob *00900941cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a8256231866 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999513583404702201 *035 $a(NO-LaBS)13463158(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101225709 *035 $a(NO-TrBIB)951358340 *035 $a951358340-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aGaarder, Halvor$d1941-$0(NO-TrBIB)90556140$_43427400 *24510$aMarkedsføring og markedsføringsledelse :$bstudieveiledning, kommentarer og oppgaver$cHalvor Gaarder *250 $a4. utg. *260 $aBekkestua$bNKI-forl.$c1995 *300 $a103 s.$bill. *500 $aK 714 *500 $aPå omslaget: Bedriftsøkonomistudiet *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-06-07 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008022800078$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999513583404702202$b2021-11-14T21:13:11Z$z999513583404702202 ^