*001986210
*00520250613135911.0
*007ta
*008140904s1994 no 000 u mul d
*00901386cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8257803200
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999513573444702201
*035 $a(NO-LaBS)3731692(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)951357344
*035 $a951357344-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*041 $anob$anno
*084 $aMa 10$2ubtkl/2
*1001 $aØstbye, Helge$d1946-$0(NO-TrBIB)90269938$_32253700
*24510$aMetodebok for mediestudenter :$ben innføring i kvantitativ metode$cHelge Østbye i samarbeid med Karl Knapskog
*250 $a3. foreløpige utg. (rev. 1994)
*260 $aBergen$bInstitutt for massekommunikasjon, Universitetet i Bergen$c1994
*300 $a217 s.$bill.
*4901 $aRapport / Institutt for massekommunikasjon, Universitetet i Bergen$vnr 9
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-04-12
*653 $amassemedia$akvantitativ$ametode$akvantitative$ametoder$amedieforskning$aspørreskjemaundersøkelser$aspørreundersøkelser$aforskningsmetoder$_123151800
*7001 $aKnapskog, Karl$d1953-$0(NO-TrBIB)90636174$_35972600
*830 0$aRapport (Universitetet i Bergen. Institutt for massekommunikasjon : trykt utg.)$x0801-2814$vnr 9$w998840046784702201$_37458900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017041248047$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999513573444702202$b2021-11-14T21:13:33Z$z999513573444702202
^