Skriving som vei til kunnskap, identitet og kultur : en lærers arbeid med skriving på mellomtrinnet
Jon Smidt og Randi SolheimHar overordnet post
Smidt, Jon Artikkel Bokmål utgitt 2013
Smidt, Jon Artikkel Bokmål utgitt 2013
*001995762 *00520190130105940.0 *007ta *008130318s2013 xx# f 000 u nob d *00900802caa a2200229 c 4500 *019 $bk *0247 $a2287$2itar *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991308389504702201 *035 $a(NO-TrBIB)130838950 *035 $a130838950-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aSmidt, Jon$d1942-$0(NO-TrBIB)90096521$4aut$_10912600 *24510$aSkriving som vei til kunnskap, identitet og kultur :$ben lærers arbeid med skriving på mellomtrinnet$cJon Smidt og Randi Solheim *260 $c2013 *300 $aS. 188-200 *7001 $aSolheim, Randi$d1970-$0(NO-TrBIB)90932034$4aut$_14837200 *7730 $tLiteracy i læringskontekster$d[Oslo] : Cappelen Damm akademisk, 2013$z9788202405984$w991305564164702201 *901 $a80 *914 $aScientific *915 $a2 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991308389504702202$b2021-10-31T03:12:34Z$z991308389504702202 ^