Hva forteller fire barn om egen kunnskap i overgangen fra barnehage til skole?
Marit SemundsethHar overordnet post
Semundseth, Marit Artikkel Bokmål utgitt 2013
Semundseth, Marit Artikkel Bokmål utgitt 2013
*001999405 *00520190130110332.0 *007ta *008140203s2013 xx# 000 u nob d *00900646caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991404757614702201 *035 $a(NO-TrBIB)140475761 *035 $a140475761-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aSemundseth, Marit$d1968-$0(NO-TrBIB)97042634$_123995800 *24510$aHva forteller fire barn om egen kunnskap i overgangen fra barnehage til skole?$cMarit Semundseth *260 $c2013 *300 $aS. 9-25 *7730 $tTidsskriftet FOU i praksis (trykt utg.).$dTrondheim : Tapir akademisk forl.$g7(2013)nr 2$x1504-6893$w990616866204702201$w(NO-LaBS)617038(tnr) *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991404757614702202$b2021-10-31T03:13:01Z$z991404757614702202 ^