Markedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver
Halvor GaarderInngår i serie: Markedsføringsledelse
Gaarder, Halvor Bok Bokmål utgitt 1990
Gaarder, Halvor Bok Bokmål utgitt 1990
*0011002440 *00520170126165419.0 *007ta *008110826s1990 xx# 000 u nob *00900758cam a2200217 c 4500 *019 $bl *020 $a8256225785 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999112045204702201 *035 $a(NO-LaBS)15316940(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)911204520 *035 $a911204520-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aGaarder, Halvor$d1941-$0(NO-TrBIB)90556140$_43427400 *24510$aMarkedsføring og markedsføringsledelse :$bstudieveiledning, kommentarer og oppgaver$cHalvor Gaarder *250 $a2. utg. *260 $aBekkestua$bNKI$c1990 *300 $a100 s. *490 $aMarkedsføringsledelse *500 $a"K 509" - Tittelsiden *800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse$_172060300 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999112045204702202$b2021-10-31T03:13:34Z$z999112045204702202 ^