Markedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver
Inngår i serie: Markedsføringsledelse
Blom, Svein-Erik Bok Bokmål utgitt 1995
Blom, Svein-Erik Bok Bokmål utgitt 1995
*0011065233 *00520170126172548.0 *007ta *008130614s1995 xx# 000 u nob d *00900830cam a2200229 c 4500 *019 $bl *020 $a8256231866 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999520525124702201 *035 $a(NO-LaBS)15319615(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)952052512 *035 $a952052512-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *245 $aMarkedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver *250 $a4. utg. *260 $aBekkestua$bNKI-forl.$c1995 *300 $a93 s. *490 $aMarkedsføringsledelse *500 $aK 714 *500 $aPå omslaget: Bedriftsøkonomistudiet *800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse$_172060300 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999520525124702202$b2021-11-01T03:20:59Z$z999520525124702202 ^