*001133743
*00520250613114931.0
*007cr
*007ta
*008120309s2002 no 000 u nob
*00901190cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990300084094702201
*035 $a(NO-LaBS)13436063(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)030008409
*035 $a(NO-TrBIB)120477920
*035 $a030008409-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aSkjæveland, Anita$0(NO-TrBIB)99056153$_35196200
*24510$aLand som merkevare :$bHollywood versus Lofoten$cav Anita Skjæveland, Camilla Berner Tøsdal
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2002
*300 $aS. [52]-62$bill.
*4901 $aPopulærvitenskapelig særtrykk / Samfunns- og næringslivsforskning$v01/02
*500 $aSærtrykk av: Magma : tidsskrift for økonomi og ledelse, 2(1999)nr 6
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-02-08
*7001 $aTøsdal, Camilla Berner$0(NO-TrBIB)99056152$_35196300
*830 0$aPopulærvitenskapelig særtrykk (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$v01/02$w990224533694702201$_204447300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012020808050$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990300084094702202$b2021-11-14T19:51:09Z$z990300084094702202
^