Kultur - et viktig moment i fagspråklig kommunikasjon = : Culture - an important aspect of LSP-communication
Inngår i serie: Språk og marked (20)
Bok Bokmål utgitt 1998
Bok Bokmål utgitt 1998
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001146893 *00520250613141628.0 *007cr *007ta *008130904s1998 no 000 u mul d *00901586cam a2200325 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999825297084702201 *035 $a(NO-LaBS)15182325(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092980104 *035 $a(NO-TrBIB)982529708 *035 $a982529708-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *041 $anob$aeng *080 $a801 *24500$aKultur - et viktig moment i fagspråklig kommunikasjon =$bCulture - an important aspect of LSP-communication *24631$aCulture - an important aspect of LSP-communication *260 $aHalden$bHøgskolen i Østfold$c1998 *300 $a32 s. *4901 $aSpråk og marked$v20 *5050 $aOld and new perspectives on culture studies in the teaching of business English / Magne Dypedal. Kultur, bedriftskultur, språk / Ingrid Neumann. Intercultural communication in focus / Bjørg Hellum *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-29 *588 $aKatalogisert etter omslag *70012$aDypedahl, Magne$d1964-$0(NO-TrBIB)90573766$tOld and new perspectives on culture studies in the teaching of business English$_10681100 *70012$aHellum, Bjørg$d1948-$0(NO-TrBIB)90922073$tIntercultural communication in focus$_32817600 *70012$aNeumann, Ingrid$d2011$0(NO-TrBIB)90347592$tKultur, bedriftskultur, språk$_20660700 *830 0$aSpråk og marked (trykt utg.)$x0803-3854$v20$w999200073684702201$_13399300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072900053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999825297084702202$b2021-11-14T19:52:14Z$z999825297084702202 ^