*001146904
*00520250613134036.0
*007cr
*007ta
*008150925s1996 no 000 u nob d
*00901332cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999704803344702201
*035 $a(NO-LaBS)14660866(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093479948
*035 $a(NO-TrBIB)970480334
*035 $a970480334-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*084 $aNb 28$2ubtkl/2
*1001 $aLippe, Berit von der$0(NO-TrBIB)90370161$_37054000
*24510$aJe consomme, donc je suis :$b"en studie av behovet for særbeskyttelse a [sic] barn og unge overfor reklamepåvirkning"$cav Berit von der Lippe
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1996
*300 $aS. 1-68
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 41/1996
*500 $aSærtrykk av: Från utskottet för konsumenträtt, Nordisk embetsmannskomitè for konsumentspørmål, arbetsrapport 1986.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-22
*653 $anmh$areklame$_37054100
*7400 $aEn studie av behovet for særbeskyttelse av barn og unge overfor reklamepåvirkning
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 41/1996$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092204051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999704803344702202$b2021-11-14T19:52:14Z$z999704803344702202
^