*001221449
*00520250613115332.0
*007ta
*008120116s2003 no 000 u nob d
*00901181cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990316264084702201
*035 $a(NO-LaBS)13661177(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)031626408
*035 $a031626408-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a351.85(481)
*1001 $aBakke, Egil$d1927-$0(NO-TrBIB)90170104$_15484700
*24510$aMarkedet og de kulturelle verdier :$bkultur- og medienæringene i et samfunnsøkonomisk perspektiv$cEgil Bakke
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c2003
*300 $a48, [3] s.
*4901 $aForskningsrapport / Handelshøyskolen BI$v10/2003
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-07-20
*653 $akultur$amarked$aøkonomi$amedier$_46915300
*7760 $tMarkedet og de kulturelle verdier : kultur- og medienæringene i et samfunnsøkonomisk perspektiv$w990609685754702201
*830 0$aForskningsrapport (Handelshøyskolen BI : trykt utg.)$x0803-2610$v10/2003$w999007254354702201$_14561600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016072008021$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aFilm$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990316264084702202$b2021-11-14T19:58:23Z$z990316264084702202
^