*00122277
*00520230309143056.0
*007ta
*008150306s2013 no# 000 0 mul
*00902099cam a2200397 c 4500
*015 $a1309744$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788247141670$z9788247141700$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991305933704702201
*035 $a(NO-LaBS)14595380(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)130593370
*035 $a130593370-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a371.911$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aKlingenberg, Oliv G.$d1955-$0(NO-TrBIB)99017915$_16190500
*24510$aMatematikk og elever som bruker punktskrift i opplæringen :$ben kartlegging av elevgruppen i forhold til undervisningsnivå gjennom førti år, og en dybdestudie av geometrilæring med tre elever i grunnskolen$cOliv G. Klingenberg
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskaplige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt$c2013
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2013:38
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2013
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-08-21
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$apedagogikk$amatematikk$aundervisning$ablinde$aelever$aopplæring$agrunnskolen$_16190600
*655 4$aDoktoravhandlinger$_14653900
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bPedagogisk institutt$0(NO-TrBIB)90895334$4dgg$_16190700
*7760 $tMatematikk og elever som bruker punktskrift i opplæringen : en kartlegging av elevgruppen i forhold til undervisningsnivå gjennom førti år, og en dybdestudie av geometrilæring med tre elever i grunnskolen$z9788247141694$w991317684924702201
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2013:38$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013082108046$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991305933704702202$b2021-11-17T03:27:24Z$z991305933704702202
^