Self-awareness, uncertainty, and markets with overconfidence
Hans K. HvideInngår i serie: LOS-senter særtrykk (0002)
Hvide, Hans Krogh Bok Engelsk utgitt [2000]
Hvide, Hans Krogh Bok Engelsk utgitt [2000]
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00125149 *00520250613113229.0 *007cr *007ta *008100228s2000 no 000 u eng d *00901057cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990001035274702201 *035 $a(NO-LaBS)13804089(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000103527 *035 $a(NO-TrBIB)100483496 *035 $a000103527-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aHvide, Hans Krogh$d1968-$0(NO-TrBIB)90875804$_16783300 *24510$aSelf-awareness, uncertainty, and markets with overconfidence$cHans K. Hvide *260 $aBergen$bLOS-senteret$c[2000] *300 $aS. [159]-176 *4901 $aLOS-senter særtrykk$v0002 *500 $aSærtrykk av: Beliefs, interactions and preferences in decision making, edited by Mark J. Machina and Bertrand Munier *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-28 *830 0$aLOS-senter særtrykk (trykt utg.)$x0802-927x$v0002$w999105730344702201$_14629900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021600081$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990001035274702202$b2021-11-14T19:41:25Z$z990001035274702202 ^