*001259732
*00520041008125215.0
*007ta
*008041008s1994 xx# 000 u eng d
*00900867cam a2200217 c 4500
*019 $bl
*020 $a8789087542$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990401390344702201
*035 $a(NO-LaBS)13700278(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)040139034
*035 $a040139034-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aRask Jensen, Hans$0(NO-TrBIB)90658236$_51885000
*24510$aSustainable competitive advantage through superior customer value in consumer markets$cby Hans Rask Jensen
*260 $aSønderborg$bHandelshøjskole Syd$c1994
*300 $a47 s.$bill.
*4901 $aWorking paper / Handelshøjskole Syd, Det erhvervsøkonomiske forskningsinstitut$v17
*653 $amarkedsundersøkelser$aforbruksforskning$aforbrukerundersøkelser$_51885100
*830 0$aWorking paper (Handelshøjskole Syd. Det erhvervsøkonomiske forskningsinstitut)$x0907-1067$v17$w990419970934702201$_51885200
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990401390344702202$b2021-11-14T20:05:28Z$z990401390344702202
^