*001308218
*00520250613113903.0
*007ta
*008140820s2000 no 000 u nob d
*00901517cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8249100670$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990012436834702201
*035 $a(NO-LaBS)14718184(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)001243683
*035 $a001243683-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aNysveen, Herbjørn$d1966-$0(NO-TrBIB)90532684$_38322800
*24510$aHvordan kan reiselivsbedrifter bygge merkerelasjoner via internett? :$bteoretiske og metodiske tilnærminger$cav Herbjørn Nysveen, Per E. Pedersen, Helge Thorbjørnsen
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c2000
*300 $aX, 87 s.$bfig.
*4901 $aSNF-rapport$vnr 37/2000
*500 $aProsjektnr : 6220
*500 $aSNF-prosjekt: "Relasjonsbygging på internett"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-06-03
*653 $aturisme$areiseliv$ainternett$amarkedsføring$_58149400
*7001 $aPedersen, Per Egil$0(NO-TrBIB)90880936$_11471900
*7001 $aThorbjørnsen, Helge$d1975-$0(NO-TrBIB)99003814$_13019100
*7102 $aRelasjonsbygging på internett (prosjekt)$0(NO-TrBIB)51892$_58149500
*7760 $tHvordan kan reiselivsbedrifter bygge merkerelasjoner via internett? : teoretiske og metodiske tilnærminger$w990611064534702201
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$vnr 37/2000$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013060305013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990012436834702202$b2021-11-14T20:09:57Z$z990012436834702202
^