*001336070
*00520250613115417.0
*007ta
*008150612s2003 no 000 u nob d
*00901312cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8257942774$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990317926934702201
*035 $a(NO-LaBS)14672220(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)031792693
*035 $a031792693-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aEri, Thomas$d1972-$0(NO-TrBIB)3102826$_38781500
*24510$aHegemoni og motstand i den sudanske grunnskolen :$bSør-sudanske læreres erfaringer fra Khartoum$cThomas Sletten Eri
*260 $aOslo$bHøgskolen i Oslo, Avdeling for lærerutdanning$c2003
*300 $a142 s.$bill.
*4901 $aHiO-hovedfagsrapport$v2003 nr 13
*500 $aHovedfagsoppgave i flerkulturell og internasjonal utdanning
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-07-08
*653 $aundervisning$alærere$agrunnskolen$asudan$ahegemoni$amakt$amotstand$aislamisering$askolen$ahistorie$_61348000
*7760 $tHegemoni og motstand i den sudanske grunnskolen : Sør-sudanske læreres erfaringer fra Khartoum$w991138339034702201
*830 0$aHiO-hovedfagsrapport (trykt utg.)$x1501-2433$v2003 nr 13$w999806317184702201$_15891700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011070808059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990317926934702202$b2021-11-14T20:12:21Z$z990317926934702202
^