*001376866
*00520230309172501.0
*007ta
*008141003s2014 no 000 0 nob
*00901810cam a2200385 c 4500
*015 $a1422652$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788232602247$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991420750944702201
*035 $a(NO-LaBS)14005982(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)142075094
*035 $a142075094-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a370.152$qNoBeU$223
*08274$a510.711$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aBrovold, Helge$d1951-$0(NO-TrBIB)90411660$_65883600
*24510$aInvarians drøftet i et nevropsykologisk perspektiv med spesiell referanse til realfaglig kognisjon :$b"fire veier inn i matematikken"$cHelge Brovold
*260 $a[Trondheim]$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt$c[2014]
*300 $a419 s.$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2014:151
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2014
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2020-11-06
*650 7$aEducationa Psychology$2psychit$_189382000
*650 7$aMathematics$xeducation$2psychit$_189382100
*650 7$aNeurocognition$2psychit$_189382200
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$apsykologi$anevrovitenskap$akognisjon$akognitive$aprosesser$arasjonalitet$amatematikkfaget$arealfag$autdanning$amestring$afrafall$_65883800
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bPsykologisk institutt$0(NO-TrBIB)99000739$4dgg$_15965300
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2014:151$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020100107505$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991420750944702202$b2021-11-14T20:15:31Z$z991420750944702202
^